שילוב נדיר של קרבה לים, דינמיקה אורבנית ובתים עתיקים הביאו לא מעט אמנים מוכרים יותר ופחות לקבוע את ביתם ביפו.

יפו, השוכנת בחוף הדרומי של תל אביב, ידועה בכל העולם במקבץ הגדול יחסית של בתים עתיקים המעוצבים בקפידה ובהתאם לסגנון הייחודי של בעל הנכס. תיאטרון הסמטה, ככר קדומים, סלע אנדרומדה ובית הסראייה הישן, מהווים השראה ללא מעט חובבי אמנות מהארץ ומחו"ל שבחרו להשתקע בין סמטאות העיר העתיקה ביפו.

שוק הדירות ביפו, ממשיך להיות תוסס גם בימים אלו וניתן להניח כי הסיבה לכך היא אופייה הייחודי של העיר. השעטנז של האנשים, הריחות והצבעים הופך אותה לאטרקטיבית גם בהשוואה לאזורים אחרים בתל אביב.

בעידוד עיריית תל אביב וחברת "אתרים", שאחראית על המרחב הציבורי ביפו העתיקה, החלו לצוץ בשנים האחרונות חללי סטודיו של אמנים, גלריות עכשוויות ובועטות ומעצבים צעירים ומעניינים - ויש תחושה שהקסם הייחודי חוזר ובגדול. הריח המלוח של הים, יחד עם הנוף הכחול הפתוח, מזמינים אנשים עם אופי ייחודי, שלא מוכנים להתפשר על מגורים במרכז העיר העמוס והסואן ומחפשים אזור מגורים עם אופי ייחודי שאין כמותו בישראל. אזור הנמל עובר פיתוח מקיף, הכולל שימור של שלושה האנגרים שנבנו בשנות ה-30 של המאה הקודמת וישמרו על אופיים הססגוני.

האזור סמוך לסצנת בילוי תוססת שהתפתחה בשנים האחרונות וכוללת מסעדות וברים מלהיבים כמו הקונטיינר, בר צ'אפל ב- JAFFA HOTEL, אך במרחק מספיק מאזור המגורים, כך שנשמרת סביבת מגורים שקטה ונעימה.

מבט מלמעלה-  יפו העתיקה –שילוב מנצח של חופש, ים ואווירה צעירה ותוססת

הדר קונפורטס, מבעלי 'לייטהאוס', שיווק דירות יוקרה ביפו, מספרת כי "האווירה הצבעונית של יפו, שמשלבת ישן וחדש, מודרני ואוריינטלי ותוסס לצד שלווה ורוגע, יוצרת מוקד משיכה חזק לקהלים עם טעם משובח וייחודי שיודעים להעריך את המעלות הרבות שיש לאזור זה של העיר להציע".

 

אז מי מעדיף לגור ביפו?

מתחם יפו העתיקה, מהווה אבן שואבת לכל מי שמראה הים והנוף האורבני העתיק עושים לו את זה. ביפו העתיקה מתגוררים  מגוון אקלקטי של אנשי עסקים, בעלי הון ואנשי רוח. בבית המוצג בכתבה זו מתגורר אמן ידוע שהגיע ליפו כדי לחפש השראה. הוא יצר בית שהוא שילוב נדיר בין עבר והווה ובית זה עומד כרגע למכירה. מדובר באחת ההזדמנויות הבודדות לרכוש לעצמכם בית שמעוצב בקפידה ומשלב מיקום מושלם וסטייל שאין שני לו ונמצא בהישג ידכם.

חלל כניסה מרשים המשלב  אבני כורכר וקשתות מהמאה ה-19

מה סוג הבתים שנמכרים ביפו העתיקה?

"אחד הבתים שאנחנו מוכרים ביפו העתיקה שוכן באחת הסמטאות הקסומות של האזור, עם נוף מרהיב לנמל ולחוף מחדר השינה. החלל, שמשתרע על מרחב גדול של 170 מ"ר כולל מוטיבים שמשלבים בין ישן לחדש, בין אבני כורכר לקירות בטון בעיטור של חלל כניסה מרשים וקשתות מהמאה ה-19.
הבית מוצע למכירה בסכום של 6.9 מ' ש"ח. הבתים באזור מעניקים לבעלי הדירות את הצבע והניחוח שיפו העתיקה מעניקה לאזור, איכות חיים מרעננת וצבעונית".

מבט לים מחדר השינה, אחד הנכסים שנמכרים ביפו העתיקה

נכסים שאולי יעניינו אותך

לחץ כאן